top of page
DOF Takip ve Yönetim
​

Åžirket içerisinde yaÅŸanılan uygunsuzluk durumlarını kayıt altına alan DOF Takip ve Yönetim sistemi tamamen Netsis'e entegre geliÅŸtirilmiÅŸ olup, Netsis üzerinden Stok Kartı, MüÅŸteri-Satıcı SipariÅŸi gibi diÄŸer detay bilgileri kullanmaktadır.

​

Bu kapsamda kuruma özel Uygunsuzluk grupları oluÅŸturabilir, srüeç yönetimlerini temel esaslar üzerinden ilerletebilme imkanı mevcuttur.

​

DOF Takip ve Yönetim Sistemi üzerinden Tedarikçi kaynaklı uygunsuzluk durumlarında Credit Note otomatik olarak hesaplanmakta ve Tedarikçi tarafına yazılım üzerinden mail ile özel tasarlanmış DOF Åžablonu ile gönderilmektedir.

​

DOF Takip Sistemi üzerinden ayrıca uygunsuzluk durumlarına iliÅŸkin görsel yada dokuman kayıt etme imkanı olmakla birlikte, bu kayıtlar uygulamanın database ortamında saklı tutulmaktadır.

AÅŸağıda belirtilen görsel DOF Takip sistemi üzerinden otomatik bilgirim sistemine istinaden DOF açılan ilgili süreç sahibine iletilmektedir.

​

DOF Yönetim Modulu, Kalite Sorumlusu tarafından kontrol edilmekte olup, DOF Süreçleri ile ilgili olarak sistemi yönetme imkanı aÅŸağıda belirtilen modul üzerinden saÄŸlanmaktadır.

DOF Yönetim Sistemi üzerinde yapılan kayıtlar anlık olarak raporlanabilir ve istenilen niteliklere uygun olarak grafiÄŸe dönüÅŸtürülebilir.

bottom of page